Spooner, Meagan - série Ptačí zpěv

Ptačí zpěv

Patnáct let čekala Linda Ainsleyová, až ji předvolají ke kouzlobraní. Až se konečně stane dospělou a začne se připravovat na svoje budoucí povolání. Počítala s tím, že jí po odebrání kouzelné síly bude přidělena nějaká menší úloha v zaběhnutém, pevně daném řádu města, které od okolní krajiny odděluje energetická zeď. Myslela si, že bude pomáhat zajistit a udržet útočiště lidí, kteří jako jediní přežili hrozivou válku, že se stane kolečkem v dobře promazaném stroji. Ani ve snu ji nenapadlo, že by její úloha měla spočívat v tom, že bude napájet celé město svou energií. Patnáct let Linda Ainsleyová věřila lži. A najednou zjišťuje, že jí nezbývá nic jiného než utéct do nebezpečného a neznámého světa za zdí, nebo přijmout osud, který je snad ještě horší než smrt.



V Podsvětí

Linda Ainsleyová byla nucená prchnout z domova, z města, které od okolní zpustošené krajiny odděluje energetická zeď, a od té doby touží po jediném – najít svého bratra Badyána. Už ji unavuje věčně utíkat a žít ve strachu a věří, že právě Badyán to může zastavit. Pátrání po něm ji zavede do podzemního města Léthé. Města, které sužují obavy z jeho zakladatele, záhadného Prométhea, a místní pořádkové služby. Aby se Linda dozvěděla pravdu o tom, co se stalo s jejím bratrem, musí se Prométheovi postavit. Vypořádat se s vlastním strachem se už naučila, dokáže se ale vypořádat i s pravdou, kterou chce znát?

Vyčištěné a v supr kvalitě, díky sifině...díky kotě 😀

9 komentářů:

  1. Na převod djvu a dalších formátů osobně doporučuji calibre, jdou tam hlavně nastavit i meta data (jako informace o knize, obálka, atd.). Tady epub z djvu za použití calibre - http://www62.zippyshare.com/v/SjNWQNNJ/file.html

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Díky ti! Používám spíš Zamzar na rychlo převod, o calibre jsem četla ale nebyl mi sympatickej :) Teď už bude muset být.

      Vymazat
    2. Já calibre taky nejdřív nemohla přijít na chuť a stále se mi v něm nedaří převádět PDF soubory na něco co by nevypadalo jako paskvil :D ale osvědčil se mi lépe než třeba online konvertory, protože si v něm můžu přímo nastavit kódování takže se mi pak zobrazují správně háčky a čárky :) - výhoda je že je to rychlé a zdarma a podporuje češtinu takže je calibre vhodný i pro ty co neovládají angličtinu

      Vymazat
  2. Mne osobne sa osvecili convertonlinefree.com abo online-convert.com je to rychle a mnoho moznosti..

    OdpovědětVymazat
  3. DOC http://www73.zippyshare.com/v/u0YRtjoO/file.html
    alebo PDF
    http://www42.zippyshare.com/v/R1pvcplK/file.html
    oba subory su vsak dost velke

    OdpovědětVymazat
  4. Já si na změnu přípon stáhla aplikaci - Změna přípon :D Zatím v pohodě. :D

    OdpovědětVymazat
  5. Bohužel mi ten odkaz vůbec nefunguje. :-( A tak moc jsem se těšila...

    OdpovědětVymazat
  6. a neuměli byste mě nasměrovat někde na třetí díl v angličtině? Nevím jestli to zvádnu přeložit proto se mi to nechce objednávat přes amazon

    OdpovědětVymazat
  7. Mohla bych poprosit druhý díl na email m.zavrelova1@seznam.cz
    Děkuji 😊

    OdpovědětVymazat