Ee, Susan - série Penryn a Konec dní

Pád andělů

Je to šest týdnů, co andělé apokalypsy sestoupili na zem a zcela ovládli dosavadní poklidný chod moderního světa. Ve dne jsou lidé v San Francisku, kde žije i Penryn a její rodina, zastrašováni pouličními gangy, v noci tu panují strach a podezření. Penryn se snaží v chaotickém městě přežít a ochránit svoji rodinu, ovšem do té doby, než je její sestra Page unesena anděly. Penryn je ochotná pro záchranu sestry udělat cokoli...



Svět poté

V prvním dílu světového bestselleru Pád andělů jsme sledovali osud dívky Penryn a její rodiny poté, co na zem sestoupili andělé apokalypsy a uvrhli celý svět do chaosu. Pro všechny lidské bytosti nastal Svět poté. Nikomu se nedá věřit, každý musí spoléhat jen sám na sebe. To se týká jak Penryn, která pro ostatní jakoby vstala z mrtvých, tak i Paige, připomínající nyní oživlé monstrum. Po masakru přeživších lidí Paige zmizí a Penryn se vydává sestru hledat. Projíždí ulicemi San Franciska a nestačí se divit – kde všichni jsou? Pátrání ji zavede až do doupěte andělů, kde pronikne do jejich hrozivých plánů. Mezitím Raffe usilovně hledá svá křídla. Setkává se s Penryn a náhle stojí před otázkou – má zachránit svá křídla, nebo pomoci Penryn přežít?

Knihy najdete => Penryn a Konec dní

31 komentářů:

  1. Ahoj. Chcela by som sa ťa opýtať prosim nevieš kedy vide tretia čas Penry a koniec dní ?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. nakladatelství neuvažují o vydání dalších knih zde v ČR

      Vymazat
  2. Ahoj. Mám fan preklad poslednej časti, ak chceš, môžem ti to poslať.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj prosím mohla bys mi poslat ten překlad? Děkuji :-)

      Vymazat
    2. Čauko Anonymní, ted projíždím právě stránky a čtu že máš poslední řeklad od Susan Ee Peryn a konec dní mohla bys mi ho poslat taky prosím??

      Vymazat
    3. Môžem, len mi treba napísať na aký email to mám poslať

      Vymazat
    4. zanetajuraskova@seznam.cz
      moc díky Žanet :)

      Vymazat
    5. Ahoj mohla bych taky poprosit o překlad posledního dílu
      Moc děkuji.
      luckakorbelka@seznam.cz

      Vymazat
    6. Ahoj, mohla bych také poprosit o zaslání toho překladu? Moc děkuji! mich.kratochvilova@email.cz

      Vymazat
    7. Také bych měla zájem o překlad
      Email elusta12@seznam.cz předem moc dekuji

      Vymazat
    8. Ahoj,pokud ještě máte někdo překlad moc bych vás o něj prosila! Na Raffovi a Penryn jsem závislá! Prosiiim!��
      Mail - sacherovam@email.cz

      Vymazat
    9. Ahoj,mohla bych také poprosit o překlad?
      kiki.matuszkova@gmail.com

      Vymazat
    10. Ak mozem poprosit preklad budem velmi vdacna ❤️❤️❤️❤️
      ivuska1515@gmail.com

      Vymazat
    11. https://uloz.to/file/d5BnZcN1o6ly/susan-ee-koniec-dni-pdf

      Vymazat
  3. Jasné môžem :) na aký email?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Dobrý den, asi už je pozdě, píšu komentář o 4 toky později... Ale taky bych ráda překlad pokud by to bylo možné. Poprosím na mail - sacherovam@email.cz

      Vymazat
  4. Ahoj také bych chtela poprosit o překlad jestli by to šlo Můj email je voncus@seznam.cz dekuji

    OdpovědětVymazat
  5. Zdravím, to sem zase já Žanet.. Chci se zeptat jestli je ještě náké pokračování nebo tohle byla závěrečná kniha. A mimichodem skvělý čtení všech třech knih moc mě bavily a aj rozbrečely :D Takže díky za poslání knihy od Anonymní a předem díky za odpověd :) s Pozdravem Žanet

    OdpovědětVymazat
  6. Odkaz už bohužel není funkční...

    OdpovědětVymazat
  7. Takže to má ještě pokračování? A nedá se to někde pořídit?

    OdpovědětVymazat
  8. Ahoj pekne prosim poslala bys mi take ten prekad email je matisek28@seznam.cz dekuji

    OdpovědětVymazat
  9. Ahoj, koukala jsem a odkaz už bohužel nefunguje.

    OdpovědětVymazat
  10. Ahojda 😊 mohla bych také poprosit o překlad poskednoho dilu? Děkuji moc 😊 na emaile vererka7@seznam.cz. moc moc děkuji 😊

    OdpovědětVymazat
  11. Pokud někdo má tyhle knížky neposlali by ste mi je prosim na emali ada654@seznam.cz? Předem moc děkuji :)

    OdpovědětVymazat
  12. Ahoj, jestli je to ještě aktuální mám zajem o překlad. Děkuji email herminne@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  13. Ahoj, tu si môžte stiahnuť ten preklad:
    https://uloz.to/file/d5BnZcN1o6ly/susan-ee-koniec-dni-pdf

    OdpovědětVymazat
  14. Ahojky, prosím jdou knihy někde stáhnout. Odkazy bohužel nefungují :-(

    OdpovědětVymazat
  15. Ahoj, také mi to nelze stáhnout... Mohl b y někdo poslat druhý díl? Dendulka2000@seznam.cz
    Moc předem děkuji!
    PS. z ulozto mam první díl, druhý díl tam je pouze ve slovenštině

    OdpovědětVymazat
  16. Ahoj, taky mi nejdou stáhout. Poslal by mi někdo prosím první díl? zuzanahamrlova@seznam.cz
    Děkuju moc.

    OdpovědětVymazat
  17. Ahoj, chcem Vás poprosiť o poslanie poslednej časti trilógie, ak je to možné. Veľmi pekne ďakujem... annav330@gmail.com

    OdpovědětVymazat