Salisbury, Melinda - série Vyvolená Bohy

Smrtící Dotyk

Twylla je výjimečná dívka – je dokonalou zbraní – zabíjí pouhým dotykem. Změní Twylla svůj předurčený osud? 
Twylla je dívka vyvolená bohy. Je zosobněním božské dcery a jako taková je zaslíbená princi. Za svoji výjimečnost ale draze platí: každý měsíc musí pozřít jed, a přinést tak důkaz o svém božském postavení. Její dotyk je však pro obyčejného člověka smrtící. 
Twylla proto není běžným členem královského dvora. Je královninou popravčí. Každý měsíc navštěvuje vězení a přikládá své ruce na ty, kteří jsou odsouzeni k smrti. 
Žije osaměle a izolovaně. Když ale nastoupí nový strážce, vše se změní. Spustí se kolotoč dvorských intrik, úkladů a vražd... 
Dokáže si dívka správně zvolit mezi královským snoubencem a přitažlivým, ale obyčejným smrtelníkem? Rozhodne se pro povinnost, nebo pro lásku?
„Jsem dokonalá zbraň. Můj dotyk je smrtící.“


Knihu najdete => Vyvolená Bohy

3 komentáře:

  1. Já se vážně omlouvám, že ti takhle u každého příspěvku "spamuji", ale my snad jsme na nějaké telepatické vlně, protože tohle je další knížka na kterou jsem koncem prosince koukala na databazeknih.cz a hrozně mě anotací zaujala, trošku mi to připomnělo seriál "Lost Girl" kde je hlavní hrdinka ale sukuba. A to jsem myslela, že nebudu mít v lednu co číst, ha :D jako vždy děkuji :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Nemáš za co :)
      Ještě bude jedna a ta je úplně super, tu rozhodně doporučuju, hned bude následovat....

      Vymazat
    2. Tak musím říct, že si měla pravdu, vypadá to vážně skvěle :3 už jen ten název zní suprově :3

      Vymazat