Pierce, Tamora - série Nespoutaná Magie

Zaklínačka koní

Daina měla odjakživa blízko ke zvířatům, ale teprve když získá místo u koní Královniny jízdy, uvědomí si, že jde o víc. Je to magie! Daina se stává žačkou dvorního mága, ale její děsivé tajemství hrozí zničit jedinou naději na záchranu všech. Na království Tortall totiž útočí krvelační nepřátelé. Kdo otevřel brány světa, kde byli uvěznění Nesmrtelní, a jak před nimi ubránit království? První díl dobrodružné fantasy, plné magie a lásky ke zvířatům, vyniká strhujícím napětím, množstvím akčních scén a bojů i nečekaných zvratů. Úchvatný svět plný kouzel a fantaskních stvoření, ze kterého se čtenáři nebude chtít vracet.


Knihu najdete => Zaklínačka koní


Strážkyně vlčí síly

Daina miluje zvířata a díky svému magickému nadání má dar s nimi telepaticky komunikovat. Když ji na pomoc zavolá vlčí smečka, která jí kdysi zachránila život, vydává se se svým učitelem magie do údolí Dlouhého jezera, aby zjistili, co ohrožuje tamní zvířata. Čeká je obraz zkázy: pokácené stromy, údolí proměněné v doly, utrpení zotročených tvorů. Místní vládci v údolí objevili vzácné černé opály a ze všech sil je dolují a s nimi i magii, kterou ztělesňují. K čemu tolik magické síly potřebují? Daina si s hrůzou si uvědomí, jak těžký boj o život je všechny čeká a že musí rychle zdokonalit své ovládání divoké magie, aby zachránila sebe a své přátele.

Knihu najdete => Strážkyně vlčí síly

11 komentářů:

  1. omg zrovna pár dní zpátky jsem na tuhle knížku koukala, že bych si jí docela ráda přečetla :D moc moc děkuju :) jinak mimochodem nechystáš se přidat některou z těchto knih prosím?
    Upíří deníky: Druhá šance,
    Upíří deníky: Neviditelné zlo,
    Stefanovy deníky: Chuť krve
    Meč severu (Luke Scull)
    Pán věže (Anthony Ryan)
    Dívka ve vlaku (Paula Hawkins)
    Děkuju ještě jednou :3

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No vida, jak jsem se trefila :)
      Abych řekla pravdu, tak možná jen ty poslední tři bych mohla někde sehnat. Upíří deníky jdou mimo mě :D

      Vymazat
    2. Tak upřímně já budu ráda za jakoukoli knihu tohle jen tak zkouším a pokud dovedeš sehnat i ty tři (a já věřím, že ano) tak se ti budu klanit :3 bohužel u takových knih je vždy problém, že jsou většinou celkem nedávno vydané takže se hůře shánějí... ale i tak moc děkuju za snahu a rychlou odpověď ^^
      Jinak ty upíří deníky si když tak pořídím přes eReading a pošlu ti je, ale výplatu mám až kolem 11-12 ledna, ale slibuju, že ti je zašlu na email plus prince lestata od Anne Rie, abych se ti aspoň nějak odvděčila za tvou úžasnou práci:)

      Vymazat
    3. Zamluvím knihovně a naskenuju, jako vždy :D
      Oukej, to budu ráda!
      Neposílala jsi mi Selekci? Někdo mi jí komplet poslal a já debil jí omylem smazala.

      Vymazat
    4. Tak ještě jednou strašně moc děkuji :3 a nene bohužel, to byl jiný "dárce" :) nedeávno jsem ještě Selekci viděla dostupnou na xtrance, ale ještě než jsem to stačila stáhnout tak ty odkazy na zippyshare atd. smazali :( :D

      Vymazat
  2. To jsem posílala já :D Jdu to pohledat a pošlu ;)

    OdpovědětVymazat
  3. Dívku ve vlaku můžu poslat "originál" ebook, ale nevím kam :-) Meg

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To by si byla úžasná ^^ jinak já osobně každý ebook zasílám přímo autorce blogu na její email valkyrice@email.cz

      Vymazat
    2. Jinak tady je ve formátu mobi, ale nejedná se o mou prácí, nalezeno v "Shaním" na eBookForum.sk (forum xTrance) kdyby někdo měl zájem a sháněl jako já https://dl.dropboxusercontent.com/u/7012982/Divka%20ve%20vlaku%20-%20Paula%20Hawkins.mobi

      Vymazat
  4. Pokoušela jsem si stáhnout knihu Strážkyně vlčí síly, ale odkaz nefunguje. Píše mi to platnost souboru vypršela a na tomto serveru již nefunguje. Mohu poprosit o návod jak si knihu stáhnout, nebo něco podobného?
    Děkuji.

    OdpovědětVymazat
  5. Ahoj prosím byla by možnost poslat knihy na email prcikova7@seznam.cz
    Děkuji

    OdpovědětVymazat