Shirvington, Jessica - série Fialový Ráj

Objetí

Violet se v den jejích sedmnáctých narozenin převrátí život naruby. Je čas, aby zjistila, kým ve skutečnosti je. Její přítel ji zradí. Její nepřítel jí zachrání život. Bude se muset rozhodnout, jak velkou oběť je schopná přinést, čeho se dokáže vzdát pro dar, jenž jí byl přisouzen bez její vůle.


Omámení

Violet bylo sotva sedmnáct let, když se o sobě dozvěděla nečekané věci. Nejen že je jiná, ale je zatraceně jiná než ostatní! Je napůl člověk, napůl anděl a osud jí na bedra naložil těžká rozhodnutí... Violet Eden je napůl anděl a napůl člověk. Jejím osudem je chránit lidi před pomstou vyhnaných andělů. Druhý díl série o Violet...

Knihy najdete => Fialový Ráj

25 komentářů:

  1. Boží a už se moc těším na další knihy :-) Tahle série mě opravdu zaujala :-)

    OdpovědětVymazat
  2. Ahojte, prosím vás budou se zde přidávat ještě knížky nebo již web není funkční.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Zdravím, rozhodně se další knihy přidávat budou, jen teď nebyl čas na vkládání. Rozhodně se můžete těšit na výše zmíněné knihy, plus plno dalších navíc, co jsem za dobu své nepřítomnosti nashromáždila. Během dnešního dne jich určitě pár bude.

      Vymazat
    2. Super jsme rádi. Tohle je výborný web. Díky moc za tu práci.

      Vymazat
    3. tiež díki pekne, Kata

      Vymazat
  3. Už nemám čo čítať ak to pôjde takto ďalej bude musieť začať čítať nejaké blafy čo ma takmer vôbec nezaujímajú no pamätám si ich iba matne. Včera som od zúfalstva prečítal za jeden deň celú tretiu časť Twilightu. Veľmi prosím hoď sem nejaké odrobinky

    OdpovědětVymazat
  4. Lidi buďte trpělivý. Je strašně snadné psát jako anon a žádat o přidání nových knih, ale uvědomte si, že Val Hal to pro Vás dělá sama, zadarmo a ve svém volném čase a nic od Vás za to nechce. Ale je taky jen člověk a má i svůj vlastní život - ne jen tento web. Někteří si užívají dovolené, jiní pracují tak mějte trochu pochopení, že Val Hal přispívá kdykoli může i když to není třeba tak často jak byste chtěli. Velmi nedávno tu přidala dvě nové knihy pokud se nepletu a jistě brzo přibudou i další, ale musíme prostě čekat :) čas čekání si můžete zkrátit na webu xtrance (vygooglete si) kde se přidávají ebooky každý den jak v češtině tak slovenštině, ale u nových knih (obvykle rok 2014-15) někdy platí až roční i víceroční doba hájení (proto miluji Val Hal za její práci a ochotu přidávat i knihy co jsou jinde v době hájení). Když je ebook v době hájení není možné ho stáhnout, ale jsou tam desítky tisíc knih takže výběr veliký :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ale ja to dobre chápem :/ Lenže mojím problémom je, že som závislí na čítaní kníh a pri tom mám neskutočne dobrú pamäť čo mi je na škodu :( A práve ona má nos na skvelé a originálne knihy. A inak mohlo by tu byť aj zopár nenápadných reklám nech to moje preklikávanie aj trocha zarába :D

      Vymazat
    2. Díky 나탈리, a máš naprostou pravdu. Dělám co můžu, bohužel pracovní povinnosti mi nedovolují věnovat se blogu jak bych ráda. Takž postupně sledujte.
      A souhlasím s xtrance, tam si tu chvilku čekání můžete zkrátit, knih je tam víc než dost.

      Vymazat
    3. Není vůbec zač :) hold dneska lidi už nemají žádnou trpělivost. Jinak jsem se chtěla zeptat zda náhodou nemáš či neplánuješ přidat tyto knihy (všechny se dají sehnat jako e-knihy)?
      Andrew Fukuda:
      - Hon
      - Kořist
      - Past
      Holly Black, Cassandra Clare:
      - Magisterium 1
      Helen Douglas:
      - Eden
      Erika Johansen:
      - Královna Tearlingu

      Na oplátku mohu nabídnout tyto knihy
      John Lutz:
      - Spolubydlící
      Ransom Riggs
      - Sirotčinec slečny Peregrinové 2: Podivné město
      Keith R. A. DeCandido:
      - Ospalá díra
      Adam Rex:
      - Konečně doma
      George R.R. Martin:
      Divoké karty

      Vymazat
    4. A ještě jsem si vzpomněla... kdsi jsem ti na mail posílala knihu Šepotání tak mohu nabídnout již druhý dí Divotání pokud by si měla zájem :)

      Vymazat
    5. Ahoj,
      ty máš Šepotání? Poslala by jsi mi ho?
      Já bych na oplátku poslala tobě e.booky co mám (je jich celkem dost)
      hachlina@seznam.cz -> můžeme se domluvit

      P.S super blog!

      Vymazat
  5. Tento komentář byl odstraněn administrátorem blogu.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No mě to příjde jako drzost hodit sem odkaz na stránky, které brakují, ne třeba jen můj blog. Takže mažu a ještě jednou, dám ti virtuální pleskanec přes ústa.

      Vymazat
  6. Ahoj,
    já bych ti chtěla velmi poděkovat za tento blog. Dáváš zde úžasné knihy a doufám, že i přes některé nedočkavcům budeš v tom pokračovat. Tento blog mám moc ráda a vždy tu najdu dobrou knihu, která mi zpříjemní chvíle. Máš mou hlubokou úctu. Ještě jednou ti děkuji.

    OdpovědětVymazat
  7. Ahoj chcela by som sa spýtať nevie sa náhodou kedy sa preloží 3 kniha? :)

    OdpovědětVymazat
  8. Ahoj chci se zeptat. Je tento web ještě funkční? Budou přibývat knížky? Chodím na něj pravidelně každý den. A doufám.

    OdpovědětVymazat
  9. Veru tak príspevok už nebol neskutočne dlho. Ak sú dajaké problémy s, ktorými by sme mohli pomôcť daj vedieť

    OdpovědětVymazat
  10. Web je stále funkční, ale autorka toho má hodně a tak se blogu nemůže věnovat, ale už má spoustu věcí hotových. Jen prostě neměla čas to sem dát:)

    OdpovědětVymazat
  11. Tento komentář byl odstraněn autorem.

    OdpovědětVymazat
  12. Tento komentář byl odstraněn autorem.

    OdpovědětVymazat
  13. Děkuji všem za podporu :)
    Po stovkách mejlů které dostávám, jsem si vyšetřila, na vás a blog aspoň trochu času. Doufám, že nebude výběrem nových i starých knih zklamaní.
    Tento blog je kolektivní práce, chci touto cestou poděkovat všem, kdo mi posílá a pošle jakoukoliv knihu, jsem vám všem moc vděčná, nebudu jmenovat, víte koho tím myslím :) Takže DÍKY!!!
    Jak už odepisovala v jednom z mejlů, teď hodně pracuju na překladu knih, série Mark Of The Vampire (Laura Wright), první knihu už mám hotovou, ještě musím udělat úpravu a korekci, takže po kapitolách bych vám to sem mohla mrskat. Ale to bude ještě pár týdnů trvat.
    Všem ještě jednou děkuji za trpělivost, za to že se vracíte a podporujete!
    Ajwy

    OdpovědětVymazat
  14. Chcela by som sa spýtať či bude aj 3

    OdpovědětVymazat