Lawrence, Mark - série Roztříštěná říše

Trnový Princ

Mějte se na pozoru před Trnovým princem... Když mu bylo devět, sledoval, jak mu přímo před očima zavraždili matku a bratra. Když mu bylo třináct, byl vůdcem bandy krvelačných banditů. Do patnácti má v plánu být králem... Nastal čas, aby se princ Honorous Jorg Ankrath vrátil na hrad, který kdysi opustil, a přihlásil se o dědictví, které mu po právu náleží. Svět se pro něj změnil v den, kdy visel na trnech ostnovníkového keře a sledoval, jak muži hraběte Renara vraždí jeho matku a mladšího bratra. Od té chvíle prahne Jorg po pomstě. Život a smrt pro něj představují jen obyčejnou hru - hru, ve které nemá co ztratit, ale ve které může vyhrát úplně všechno. Jenže v otcově hradě na něj nečeká nic, než zrada. Zrada a temná magie. Je možné, aby osamělý chlapec, byť nade vší představu divoký a zvrhlý, porazil nepřátele, jejichž moc přesahuje i ty nejbujnější představy?


Trnový Král
Když mu bylo devět, přísahal princ Honorous Jorg Ankrat pomstu vrahovi svojí matky a bratra - a taky svému otci za to, že on sám je nikdy nepomstil. V patnácti svoji přísahu naplnil. Teď je mu osmnáct a musí s mečem v ruce bránit to, co sám získal zradou. Proti jeho hradu vytáhla obrovská armáda a v jejím čele stojí muž, jehož sny a ambice se hravě vyrovnají těm Jorgovým. Mladý král ví, že čest mu blížící se bitvu nevyhraje. To ale ani nemá v plánu. Podařilo se mu najít a shromáždit několik artefaktů z dávných časů - někdo by mohl říct kouzel. V nadcházejícím střetnutí mohou vychýlit jazýčky vah v jeho prospěch. Otázkou ale zůstává za jakou cenu...


Trnový Císař

Cesta k trůnu vede temnotou - a jít po ní může jen ten, kdo nese vlastní temnotu jako zbroj. Svět je na pokraji zkázy a realita se hroutí. Konec všeho se nezadržitelně blíží. Přichází chvíle, na kterou jsem celý život čekal. Přichází moje chvíle. Postavím se před Stovku a přinutím je, aby mě poslouchali. Usednu na císařský trůn a nikdo, ať už živý nebo mrtvý, mi v tom nezabrání. Možná budu poslední císař co kdy vládl, ale hlavní věc je, že jím budu. Tohle je chvíle, kdy mě ti moudří mezi vámi opustí a kdy se ti zbožní obrátí k Bohu. Od cíle mě už dělí jen posledních pár kroků, bratři moji, a já ho hodlám dosáhnout. Nečekejte, že se zastavím, abych vám pomohl. Pokud jste chytří, utečte. Pokud máte duši, modlete se. Pokud máte odvahu, bojujte. Ale nechoďte za mnou. Protože moje cesta vede k věčnému zatracení.


4 komentáře:

  1. Děkuji za pokračování téhle skvělé série :3

    OdpovědětVymazat
  2. Možno poviete že som trocha úchyl ale toto je vďaka svojej vtipnej brutalite a explóziám moci moja obľúbená kniha.

    OdpovědětVymazat
  3. já tě asi láskou zabiju..já ten druhej díl nemohla nikde najít v pdf <3

    OdpovědětVymazat
  4. Dobrý den,druhý díl stále nejde nikde stáhnout, již jsem zoufalý, nechcete obnovit nahraný soubor prosím ?

    OdpovědětVymazat